شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید استاندار از آسایشگاه

بازدید دکتر نجفی استاندار محبوب استان گیلان از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه)

بیستم  دی ماه سالجاری ، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)، دکتر نجفی استاندار محبوب استان گیلان باتفاق همراهان از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) بازدید نموده و مورد استقبال  پروفسور برزیگر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان گیلان، رئیس هیئت مدیره و و نیز اعضای هیئت مدیره آسایشگاه، حاج آقا ایوب قدیمی مدیر عامل این مرکز قرار گرفتند.  لازم بذکر  است در این بازدید دکتر کوچکی نژاد رئیس سازمان بهزیستی استان گیلان ، دکتر روزبهانی و دکتر محمدزاده نیز حضور داشتند. بازدید کنندگان بعد از سرکشی از بخشهای مختلف ، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل جاری مرکز قرار گرفتند. در ابتدا حاج آقا قدیمی مدیر عامل آسایشگاه ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت  بمناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) افزودند: اینجانب به نمایندگی از ۵۵۰ نفر از بیماران بستری و نیز ۲۵۰ نفر از کارکنان زحمتکش در این مرکز و به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره تشریف  فرمائی دکتر نجفی استاندار محبوب استان گیلان و هیئت همراه  و نیز دکتر روزبهانی و دکتر محمدزاده را خیر مقدم عرض نموده و اذعان میدارم که اینجا عزیزانی بستری هستند که خواسته هایشان کمتر بگوش مسئولین جامعه و بزرگان استان میرسد.

اینجا اقامتگاه انساهای خاموش جامعه هست که شاید آخر خط هستند که  روزی روزگاری تاثیرگذار محیطی که در آن زندگی میکردند بودند اما امروز مسیر زندگی آنان را به این سمت کشانده است . استان گیلان دردو  عرصه  فرهنگی از دیرباز سرآمد بوده است. یکی آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت که در سال ۱۳۴۵ با ظرفیت ۵ نفر و با همت مدیر کل بهداری وقت آنزمان مرحوم دکتر حکیم زاده و آرسن میناسیان وجمعی دیگر از خیراندیشان بنیان نهاده شد و دیگری پرورشگاه مژدهی میباشد . ایشان در ادامه با ذکراینکه آسایشگاه سالانه  ۶ میلیارد تومان هزینه دارد، افزودند: نظام ما مبتنی بر دموکراسی است. و ما مدیون این مردم نیکوکار هستیم و امیدواریم که دولت و مردم نیکوکار ما را در اتمام پروژه در دست آسایشگاه یاری دهند.

در ادامه پروفسور برزیگر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان گیلان و نیز رئیس هیئت مدیره آسایشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور استاندار محبوب استان گیلان در این مرکز خیریه از حمایتهای همه جانبه حضرت آیت الله قربانی و نیز ایشان  تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری نمودند که خود نیز علاوه بر حمایت و کمک هر چه بیشتر به آسایشگاه در زمینه ارتقای سطح بهداشت و درمان و آموزشهای پزشکی نیز این مرکز را  حمایت نمایند .

گفتنی است  در ادامه استاندار اظهار داشتند: ذات اقدس الهی را شکرگزارم که این توفیق را بمن داد که در این موقعیت از زندگی خود در خدمت انسانهایی باشم که بغیر از فضل خدا مامن وملجایی ندارند .

استاندار با اظهار خرسندی از این بازدید ، افزودند:  توفیقی یافتم تا در این روز عزیز ، شهادت امام حسن عسگری(ع)  به دیدار جمعی از عزیزانی که درآسایشگاه حضور دارند برسم. از زحمات مدیران کل بهداشت و درمان ، بهزیستی استان و خصوصا مدیرعامل آسایشگاه و بویژه همکاران ارزشمندمان که در خدمت فرزندان، مادران ، پدران و … معلول استان  هستند و ازخدمات فرشته گونه این عزیزان در بخشهای مختلف قابل تقدیر و تشکر میباشد.

خداوند را شاکرم که فرصتی نیز به این برادر و فرزند کوچک گیلان جهت بررسی مشکلات  و مسائل این مجموعه و حل پاره ای از آنها دراختیارم نهاد و چه خوب است انسان در کنار توانمندیهای مالی و علمی و مدیریتی خود بخشی از زندگی خود را به سالمندان  و معلولین جامعه اختصاص دهد. در واقع خداوند باید انسان را به مقامی برساند که بتواند ماندگار باشد و اینها همگی نشانه فرهیختگی است . فرهنگ ایثار و خدمت به همنوع بایستی در سطح جامعه گسترش پیدا کند و ما نیز بنوبه خود دراین مکان مقدس  قول میدهیم که با وجود کمبود اعتبار از کمکهای خود به این موسسه  دریغ نکنیم . شایان ذکر ا ست استاندار محبوب استان گیلان ضمن کمک مالی به آسایشگاه مبلغی را نیز به عنوان عیدی به کارگران این اهدا نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی