شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به کمک مسئولان و مردم نیاز دارد.

حاج آقا سید علی حسینی مدیر آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلی  رشت اظهار داشتند: مجموعه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در سال ۱۳۴۵ توسط تعدادی از انسانهای مخلص تاسیس شد و در حال حاضربه  ظرفیت ۵۵۰ مددجو در اینمرکز اشاره نموده و افزودند: ۴۰۰ نفر از انسانهایی که خودشان روزی در کمک به دیگران توانمند بودند ولی امروز در آسایشگاه هستند و نیاز به حمایت دیگران دارند.

حاج آقا حسینی با بیان اینکه مجموعه آسایشگاه معلولین نیاز به حمایتهای زیادی دارد ابراز داشت: بسیاری از کسانی که در این مرکز هستند از هیچ فامیل نسبی برخوردار نیستند و بادرد و مشکلات خود درآسایشگاه تنها هستند.

در ادامه ایشان به هزینه های زیاد در آسایشگاه اشاره نموده وافزودند: مدیران  دستگاههای اجرایی و مردم باید برای کمک به این مرکز برنامه ریزی نمایند. زیرا اعتبار دولتی برای مجموعه آسایشگاه معلولین پیش بینی نشده است.

مدیر عامل آسایشگاه معلولین  سالمندان رشت بااشاره به اعتباری که آسایشگاه معلولین به عنوان یارانه مددجویان از بهزیستی دریافت  میکند گفت: اعتبار یارانه ها کفاف هزینه های  بالای این مرکز را نمیدهد و نیاز به حمایت بیشتر دارد.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه آسایشگاه معلولین  رشت آبروی گیلان است گفت: تاریخ گواه است انسانهای زیادی صاحب منصب و مقام بودند ودرکنار آنها انسانهایی بودند که نامشان درتاریخ ماندگار شد. در واقع ثروت برای انسان نمی ماند و انسان باید به آخرت خود نیز نگاهی انداخته وبا نقش آفرینی و همکاری همدیگر باید از نیازمندان حمایت نماییم.

در ادامه حاج آقا سید علی حسیی با اشاره به نقش بالا و موثر نمازگزاران و مسئولان اجرایی که باکمکهای خود میتوانند در کاهش حجم مشکلات این مرکز خیریه تاثیر گذار باشند افزودند: برخی از کمکهای آسایشگاه داروهای مازاد در منزل مردم است که خود برای این مجموعه دارای ارزش است. چراکه مشکلات اقتصادی و تورم اخیر سبب افزایش فشار بر این نهاد مردمی گردیده است. ایشان در ادامه ازمدیران دستگاههای اجرایی درخواست نمودند به کارمندان و زیر مجموعه های خود در باره حمایت به این مرکز اطلاع رسانی نمایند . آمار سالمندی روند افزاینده ای دارد و ما باید برای ارتقای سلامت و نشاط سالمندان برنامه ریزی نموده ودر راستای کمک به حمام کردن سالمندان از افراد دلسوز و خیر درخواست داریم تا با حضور فیزیکی و کمکهای مالی در کنترل مشکلات تاثیرگذار باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی