شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » جشن تولد مددجویان متولدین تیرماه در آسایشگاه

همزمان با شب فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) عصر یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۲  جشن تولد ۳۷ تن از مددجویان و ۱۳ نفر از پرسنل  خدوم متولد تیرماه آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان در بخش کاخ زنان برگزار گردید.

در این مراسم خانواده های برخی از مددجویان و نیز گروه‌های هنری و مداحی و نیز گروه سرود مددجویان آسایشگاه حضور داشتند و شور و شوق خاصی به مراسم بخشیدند.

حاج آقا سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه با بیان اینکه هرماه برای مددجویان متولدین همان ماه از سوی آسایشگاه و با همت جمعی از خیرین جشن تولد برگزار می‌شود، افزود: امشب نیز به مناسبت ولادت امام رضا( علیه السلام) این جشن تولد را برای تعدادی از پرسنل و مددجویان این ماه که چه بر روی تخت بوده و قادر به حرکت نیستند و چه آنهایی که روی پا هستند، برگزار کردیم.

همچنین با قدردانی از تمام خیرینی که به صورت  مستقیم و یا غیر مستقیم در این امر خیر مشارکت داشتند تقدیر وتشکر کرد و افزودند: آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان در رشت که یک مرکز خیریه است که به منظور تکریم منزلت مددجو و نیز ارتقای روحی این عزیزان اینگونه جشن ها و مراسم تولدها را برگزار می کند.

در پایان مراسم هدایایی به رسم یاد بود به متولدی تیرماه اهدا گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی