شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » یلدای مهربانی در اتاق اصناف مرکز گیلان با حضور مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت – گیلان (خیریه)

در آستانه فرارسیدن شب یلدا و با دعوت رسمی از سوی اتاق اصناف مرکز گیلان ، حاج آقا حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت – گیلان (خیریه) سخنران قبل از جلسه ماهانه اتحادیه های صنفی بودند. در این جلسه  که با ریاست جلال الدین شکریه رییس اتاق اصناف مرکز گیلان برگزار گردید، ابتدا ایشان کمک به همنوعان وافراد آسیب پذیر جامعه را از جمله مفاهیم مورد تاکید در دین مبین اسلام دانسته و افزودند: این آسایشگاه متعلق به تمام گیلانیان است و مکانی است معنوی . با توجه به افزایش نرخ ارز، کالاها و خدمات مورد نیاز آسایشگاه، اینمرکز بیش از گذشته به حمایتهای مردمی نیازمند است و این حمایتهای مادی و معنوی از مراکز خیریه ای مانند آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را ضروری دانسته وتصریح کردندکه با بذل محبت میتوانیم طولانی ترین شب سال را برای مددجویان به یک یلدای بیاد ماندنی تبدیل سازیم. ایشان در ادامه باتاکید بر ضرورت کمک به مجموعه های خیریه استان تاکید کرد علاوه بر اعطای کمکهای شخصی به چنین نهادهایی که وظیفه سنگینی رادر جامعه برعهده دارند زمینه سازی برای کسب درآمدهای سیال میتواند در استقلال نهادهای خیریه موثر واقع شود.در ادامه حاج آقا سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت ضمن تشکر از بازاریان و اصناف رشت که از یاوران این مرکز محسوب میشوند تاکید کردند: این مرکز خیریه هرگز از اعتبارات دولتی برخوردار نبوده و با داشتن ظرفیت ۵۵۰نفر درحال حاضر ۴۰۰ نفر مددجوی بیمار و معلول و ایزوله را نگهداری مینماید که تعداد ۱۹ نفر از آنان از خارج از استان میباشند که در اینجا بستری هستند . آسایشگاه با همت نام آوران ونیکوکاران ماندگار شد و قداست این مجموعه بواسطه کمکهای مردمی است . از طرف دیگر سرعت سالمندی رشد فزاینده ای دارد و ما نیاز به فضای بیشتری داریم . در واقع موفقیت فعلی آسایشگاه مدیون نقش آفرینی های  خیرین است.

لازم بذکر است در ماه گذشته تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی به سرپرستی جلال الدین شکریه و با هماهنگی انجام گرفته از سوی آقای رضا مهدی دبیر انجمن اسلامی بازاریان استان گیلان از آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت بازدید نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی