شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » هفتمین همایش تقدیر از خیرین استان گیلان

برگزاری هفتمین همایش تجلیل از خیرین استان گیلان توسط آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با همکاری سازمان بهزیستی استان گیلان

هفتمین همایش تجلیل از خیرین استان گیلان در هشتم اسفندماه سالجاری در سالن همایش مصلای رشت برگزار گردید. این همایش  در خصوص بزرگداشت نیکوکار مرحوم چینی چیان  و با حضور دکتر بدخشان قائم مقام توانمند سازی و مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور ، حاج آقا مجرد رئیس دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه معزز رشت  ، دکتر نحوی نژاد مدیر کل سازمان بهزیستی استان گیلان ، حاج آقا ایوب قدیمی ، مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ،  واعضای خاندان آن نیکوکار مرحوم و نیز سایر شخصیتهای استانی و نیکوکاران و …. برگزار گردید.

قابل ذکر است مرحوم نیکوکار چینی چیان یکی از بانیان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت میباشد که در سال ۱۲۷۵ در شهرستان بندر انزلی متولد و در سال ۱۳۵۴ بدرود حیات گفت.

 در این همایش از تمبرو تندیس  نیکوکار مرحوم  چینی چیان رونمایی شد . در قسمتی از این مراسم حاج آقا مجرد رئیس دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه معزز رشت با تشکر از حضور مدعوین و با بیان این نکته در هیچ جایی از جهان مردم در امور نیکخواهانه مشارکت جدی ندارند، افزودند: در ایران اسلامی ما مردم  حرف اول را میزنند. مردم گیلان همواره منشاء خیر و برکات بوده و هستند و همه اینها از دین اسلام  برمیخیزد. استان گیلان از دیرباز مهد پرورش بزرگمردانی بنام مانند میرزا کوچک خان جنگلی ،  سردار دیلمی – حزین لاهیجی – مهیار دیلمی – آیت ا .. احسانبخش ، آیت العظمی بهجت فومنی بوده است پس جای تعجب نیست که نیکوکاران مطرحی  مثل  مرحوم چینی چیان  داشته باشد .

افزودنی است در پایان این مراسم از نیکوکاران منتخب  با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی