شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید مسئولین صدا و سیمای زیبا کنار از آسایشگاه

بازدید مهندس یوسفی مشاور محترم معاون مالی و اداری و مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی صدا و سیمای زیبا کنار از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه)

مهندس یوسفی باتفاق مدیران و مسئولین مجموعه فرهنگی و رفاهی زیباکنار از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید نموده و مورد استقبال گرم و صمیمی حاج آقا ایوب قدیمی مدیر عامل آسایشگاه، آقای نوروزی معاونت مالی و اداری و سایر مسئولین واحدها و نیز مددجویان این مرکز قرار گرفتند . در این بازدید میهمانان ضمن سرکشی از بخشهای مختلف در جریان مشکلات و فعالیتهای جاری مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید مدیر عامل آسایشگاه ضمن خوشامدگویی به میهمانان با ذکر این نکته که این مجموعه اولین موسسه نگهداری از سالمند و معلول ثبت شده در سطح کشور بشمار میآید، افزود: در جریان این بازدیدها دل مددجویان ما شاد میشود  اینان زمانی مرکز و کانون خانواده خود بودند و همه امورات بدست خودشان بود. مسیر زندگی و تقدیرات آنان را به اینسو سوق داده است . اینجا جایی است که مددجویان در بدو بستری ،شاداب و سرحال  هستند  اما رفته رفته پژمرده میشوند . در مرکز ضایعه نخاعی ما عزیزانی  بستری هستند که بر اثر حوادث رانندگی یا سقوط ار ارتفاع دچار قطع نخاع بخصوص از گردن شده اند. در سطح ایران دو تا مرکز تخصصی ضایعه نخاعی وجود دارد. یکی در تهران است و دیگری مرکز تخصصی قائم (عج) که وابسته به این مرکز میباشد. همواره آسایشگاه ما آغوش خود را بروی اینان باز کرده و پرسنل زحمتکش پرستاری در سه شیفت مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند ما نیز شاکریم که خداوند متعال مسیر زندگی ما ن را طوری هدایت فرمود که در خدمت این عزیزان باشیم. داستان غم انگیزتر آنکه بعد از فوت اکثر عزیزان مددجویی که غالبا  بیکس هستند توسط ۳ نفر از پرسنل زحمتکش این مرکز در باغ رضوان بخاک سپرده میشوند.

در ادامه مهندس یوسفی مشاور محترم معاون مالی و اداری و مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی صداو سیمای زیبا کناربا اظهار خرسندی از اینکه باتفاق هیئت همراه  توانستند از این مرکز خیریه بازدید بعمل آورند، افزودند: شغل ما ودست اندرکاران این مرکز بنا به جهاتی خیلی مشابه هم میباشد. هر دو مرکز مهمانپذیریم و خدمات رسانی داریم. اما کار ما کجا کار شما کجا. اصلا قابل قیاس نیست. روحیه پرستاران و دست اندرکاران این مرکز حرف اول را میزند. باعث افتخار خواهد بود که بتوانیم بنوبه خود در خدمت شما عزیزان باشیم و از امکانات رفاهی زیباکنار در اخنیارمددجویان و پرسنل این مرکز بگذاریم . چرا که این بازدید درس بزرگی برای ما بود که قدر سلامتی و خانواده خود ر بیش از پیش بدانیم. در نهایت امیدوارم که همدلی و صمیمت که بعنوان محور اصلی فعالیتهای هر دو مرکز میباشد در اولویت امورمان قرار بگیرد. در یک کلام کار در آسایشگاه یعنی ایثار یعنی نزدیکی بخدا.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی