شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » برگزاری مراسم ویژه ازدواج مددجوی سالمند ساکن آسایشگاه

در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشن ازدواج مددجو ی سالمند آسایشگاه  معلولین و سالمندان رشت  در این مرکز  برگزار گردید. 

آری تقدیر چنین بود که خانم زینب فلاح در سن ۶۸ سالگی که مدت یکسال و اندی ساکن آسایشگاه معلولین  رشت بود با آقای صفر همتی که به آسایشگاه مراجعه و از وی خواستگاری میکند جواب مثبت میدهد.  خانم فلاح از ازدواج اولش صاحب فرزندی نشد و بعد از فوت همسرش تا مدتها نزد برادرش در خانه مستقلی در شفت زندگی  میکرد و خانواده برادرش هرازگاهی به او رسیدگی میکردند تا اینکه بمدت چند ماه قدرت بینایی ش را از دست داد و اینگونه شدکه اقامت وی در منزل شخصی با مشکلاتی  مواجه شد. لذا بعد از معرفی و پذیرش در آسایشگاه سالمندان رشت از سوی این موسسه جهت درمان در چند مرحله عازم بیمارستان امیرالمومنین (ع) رشت گردید، سپس بعد از طی مراحل درمان خوشبختانه نعمت بینایی به وی بازگشت .

آقای صفر همتی با ۱۰ سال سابقه بیمه زمانی که ۶۰ ساله شد به مقام بازنشستگی نائل میاید و اکنون نیز مقرری از سوی سازمان بازنشستگی هر ماه دریافت میکند. وی انگیزه خود را از انتخاب خانم فلاح اینچنین بیان میکند: دوست دارم در صلح و آرامش در کنار شخصی که مرا درک میکند و بدور از چشمداشتهای مادی مرا باوردارد، به زندگی خود ادامه دهم و حتی در محلی که همسرم دوست دارد (شفت) نقل مکان کنم. و اطمینان دارم که این اقدام من علاوه بر اجر دنیوی ، اجر اخروی هم خواهد داشت. امیدوارم که درکنار هم خوشبخت باشیم.

لازم بذکر است مراسم عقد و جشن این دو زوج سالمند در بخش یک زنان آسایشگاه با حضور مهندس کوچکی نژآد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی رشت ،  مهندس قدیمی مدیر عامل آسایشگاه و جمعی از نیکوکاران و مددجویان برگزار گردید . در پایان از سوی مهندس کوچکی نژاد ، دکتر نحوی نژاد و مهندس قدیمی نیز هدایایی به عروس و داماد اهدا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی