شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید رییس شورای حل اختلاف و هیئت همراه از آسایشگاه

رئیس شورای حل اختلاف کلانشهر رشت باتفاق همراهان از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) بازدید نمودند.

همزمان با ایام فا طمیه و در روزهای پایانی سالجاری حاج آقا تقی زاده رئیس شورای حل اختلاف کلانشهر رشت باتفاق همراهان از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید کرده و مورد استقبال گرم مهندس قدیمی مدیرعامل و دیگر مدیران واحدهای مرکز قرار گرفتند و در ادامه  ضمن سرکشی از بخشهای بیماران بستری در آسایشگاه از نزدیک در جریان مشکلات جاری مرکز قرار گرفته و بدلجویی ازآنان پرداختند. در ادامه مهندس قدیمی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در نشستی صمیمانه با بازدیدکنندگان ضمن تقدیر و تشکر از حضورگرمشان در آسایشگاه افزودند: اینجا اقامتگاه انسانهایی است که صدایشان بگوش مسئولین نمیرسد و دست قهار طبیعت و سرنوشت آنان را به این سو کشانده است. بجرات میتوان گفت ۱۲۰نفر از این مددجویان مطلقا کسی را ندارند و مطمئنا بازدید شما عزیزان مایه شادی اینان شده و آنان را تا حدی از حالت افسردگی بیرون میاورد. در ادامه مدیرعامل آسایشگاه ضمن دعوت مسئولین و دست اندرکاران قوه قضائیه برای بازدید از این مرکز اظهارداشتند که مددجویان ساکن این مرکز عمدتا دو گروه هستند . مددجویانی که ایزوله هستند و اکثرا بخاطر مشکل ضایعه نخاعی فاقد حرکت و کنترل بهداشت شخصی بوده و حقیقتا هزینه سنگینی را آسایشگاه از این بابت متحمل میگردد.

و گروه دیگر مددجویانی هستند که کارآفریند و توانایی حرکت کردن را بطور نسبی دارند. ما نیز سعی کردیم جهت پرکردن اوقات فراغت این عزیزان آنانرا به کارگاههای مربوطه اعزام کنیم و در رشته های جارو بافی، سفالگری و جوراب بافی و دیگررشته های صنایع دستی مهارت کسب نموده اند که قراراست بهمین منظور نمایشگاهی را از آثار دستی این  مددجویان در ایام عید نوروز در محوطه آسایشگاه برگزار نماید.

در ادامه حاج آقا تقی زاده رئیس شورای حل اختلاف کلانشهر رشت با اشاره به مضمون و مصداق شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند تصریح نمودند: امروز بهترین و شادترین روز عمرم در طول زندگیم محسوب میگردد و این را توفیقی از جانب خداوند بزرگ میدانم که نصیب تک تک ما کرد. ایشان به اشاره به اینکه در تشکیلاتی مشغول ارائه خدمات هستم که از نزدیک شاهد مشکلات جامعه هستم. امروز در این مکان مقدس انسانهای فرشته خصلتی را دیدم که با شوق و رغبت خاصی با گشاده روئی تمام جایی که نزدیک ترین فرد انسان از ارائه خدمت به شخص بیمار عاجز میماند ، مشغول خدمت رسانی هستند. براستی که انسان راه گریزی از دست بازیهای روزگار ندارد و همگی تسلیم محض قضا و قدر الهی هستیم ، لذا وظیفه همه ماست که با حضور معنوی و مادی خود به این افراد کمک کنیم .

لازم بذکراست بازدید کنندگان در پایان این بازدید کمکهای نقدی خود را به آسایشگاه اهدا نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی