شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » عید سعید فطر

حضور مردم در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) بمناسبت عید سعید فطر

مقارن با عید سعید فطر آسایشگاه حال و هوای خاصی داشت . از ساعات آغازین روز مردم مومن و متعهد گیلان با حضور خود در این مرکز و نیز ۱۳۰ اکیپ نمایندگی مستقر در میادین مختلف شهر رشت و شهرهای مجاور ذکات فطریه خود را به این مرکز اهدا نموده و بار دیگر اخلاص و اعتقاد خود مبنی بر دستگیری از نیازمندان واقعی را به معرض نمایش گذاشته۰ و فطریه های خود را به صاحبان اصلی آن یعنی دردمندان و مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اختصاص دادند.

لازم بذکراست بارش شدید باران نیز مانع حضور گرم و پرشور نیکوکاران نشد. بسیاری از مراجعه کنندگان بعد از اهدای فطریه خود به داخل بخشهای بیماران  بستری رفته و از آنان دلجویی بعمل آوردند.

نکته حائز اهمیت اینکه در اکثر نظرسنجیها و مصاحبه هایی که با مراجعه کنندگان انجام گرفت اکثرا متفق القول بودند که به این مرکز ایمان دارند و وظیفه خود میدانند تا در مناسبتها و ایام عادی کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به بیماران بستری در این مرکز اختصاص دهند.

یکی از اهداف اصلی آسایشگاه رعایت اصل امانتداری میباشد و لزوما کمکهای اهدایی از سوی نیکوکاران بر اساس نیات واقعی آنان صرف بیماران میگردد.

ناگفته نماند در راستای هماهنگی و جذب فطریه ها و کمکهای مردمی ، مدیران و مسئولان درکنار پرسنل سختکوش آسایشگاه حضور مستمر و صمیمانه ای داشتند و با عشق زاید الوصفی در این راستا فعالیت ویژه و خالصانه ای داشتند. چرا که انگیزه و عشق واقعی برای خدمت به مددجویان آسایشگاه جزو خصوصیات بارز خادمان این موسسه خیریه و مردم نهاد میباشد. با امید روزی که حضورمردم نیکوکار در آسایشگاه و خدمت رسانی به مددجویان پررنگتر از روز قبل باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی