شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید فرمانده نیروی انتظامی رشت

بازدید فرمانده نیروی انتظامی رشت ، سرهنگ پاسداررحیم شعبانی از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

مقارن با هفته نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی رشت ، سرهنگ پاسداررحیم شعبانی باتفاق فرماندهان کلانتریهای شهر رشت از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید نموده و مورد استقبال حاج آقا قدیمی مدیر عامل آسایشگاه و دیگر مدیران این مجموعه قرار گرفته و ضمن اهدای گل و دلجویی از بیماران بستری در بخشها از آنان عیادت نمودند. در ادامه حاج آقا قدیمی ضمن نشستی با میهمانان به تشریح تاریخچه  آسایشگاه سالمندان پرداخته و افزودند: ما آسایش امروز را مدیون زحمات شما عزیزان هستیم. در حال حاضر ما با بحث سالمندی روبرو هستیم و مسئولین بایستی بعنوان آسیب اجتماعی به آن بپردازند. ناگفته نماند مردم درخواستهای زیادی برای بستری نمودن سالمندانشان در این مرکزدارند و در آینده نزدیک اگر تمهیدات وتدابیر اساسی اتخاذ نگردد با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. با بالارفتن سن آلزایمر در سطح جامعه این مشکلات در سالمندان بیشتر از پیش خواهد بود. همه این عزیزان در گذشته هرکدام بنوعی منشا خیری در جامعه بودند واکنون حق دارند تا از امکانات نسبی ورفاهی برخوردار گردند.

در ادامه  فرمانده نیروی انتظامی رشت ، سرهنگ شعبانی ضمن ابراز خرسندی از حضورشان در این مرکز افزودند: در هفته مبارک ناجا توفیقی حاصل شد تا بهمراه تعدادی از همکاران از آسایشگاه سالمندان  بازدید کنیم و در جریان  تلاشهای کارکنان این مرکزقرار بگیریم . نگهداری از این سالمندان و کسانی که به انحای مختلف سلامتی آنان بر اثرحوادث بمخاطره افتاده یا توان اداره امور شخصی خودشان را ندارند، توسط این عزیزان بخوبی انجام میگیرد.

در بازدید امروز اولا یاد گرفتم سلامتی بزرگترین نعمت است که خداوند به بندگان خود هدیه داده است و  دوم اینکه چه انسانهای شریف و ایثارگری هستند که بدون ادعا و بی نام و نشان مشغول خدمت رسانی به این عزیزان هستند. اینان مردان بزرگی بودند و هستند که در حال حاضر نیاز به مراقبت دارند و مشکلات جسمی آنانرا ناتوان نموده است.  ایشان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شاغل در این مرکز خاطر نشان کردند که شاید خدمات ما در سطح جامعه قابل رویت است امادر این مرکز کسانی با جان و دل کارمیکنند که گمنامند. ضمنا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت  یکدستگاه تلویزیون برای بخش سالمندان تقبل نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی