شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » عید سعید قربان در آسایشگاه معلولین و سالمندان

مراسم عید سعید قربان در آسایشگاه سلمندان و معلولین رشت(خیریه)

مراسم با شکوه عید سعید قربان درآسایشگاه معلولین رشت برگزار گردید. دراین روز بزرگ مردم مسلمان و معتقد با حضور پرشور خود حماسه دیگری آفریدند و برگ زرینی از دفترنیکوکاری را ورق زدند. پرسنل زحمتکش آسایشگاه ازساعات آغازین روزبا همدلی و شور زاید الوصفی در خدمت مجموعه و نیز نیکوکاران مراجعه کننده بودند. بازرسان اعزامی از سوی سازمان دامپزشکی استان گیلان نیز با حضور خود بر نذورات ذبح شده نظارت میکردند. درادامه حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه از مساعدت ها ، زحمات و فقیرنوازی نیکوکاران در این روز بزرگ تقدیر وتشکر نمودند.دکتر عاقبتی مدیر کل سازمان دامپزشکی استان گیلان نیز باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه بازدید نمودند.
خانم صدیقه گلبازشمالی کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از جمله نیکوکارانی بود که ضمن اهدای گوسفند نذری خود به آسایشگاه و نیز ذکر خیراز نام ویاد شادروان آرسن میناسیان اظهارداشتند که ازدوران حیات آرسن میناسیان به این مرکز رفت وآمدداشتند وایشان کسی بود که بخاطر دوری از ریا شبانه خدمت میکرد.
سید محمود کاسی پورمدیریت کارخانه چایسازی ستاره شمال نیکوکاردیگری بود که همه ساله بمنظور ذبح و اهدای گوسفند نذری خود به این مکان مقدس مراجعه میکند، امسال نیز علاوه بر اهدای نذری خودد ۳۰ کیلوگرم چای هم اهدا نمودند.
خانم دکتر شکری استاد دانشگاه نیز ضمن اظهار خشنودی از حضور خود در این مکان مقدس قربانی خود را به این مرکز اهدا نمودند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی