شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید حاج آقا سیاوش پور رییس دادگستری استان گیلان

بازدید حاج آقا سیاوش پور رییس دادگستری استان گیلان ،قضات شریف و هیات همراه محترم از بیماران بستری در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت(خیریه)

همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) حاج آقا سیاوش پور رییس دادگستری استان گیلان ،قضات شریف و هیات همراه محترم از بیماران بستری در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت(خیریه) بازدید کرده ودرجریان مشکلات جاری مرکز قرار گرفتند. سپس حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن اشاره به تاریخچه و اطلاعات مربوط به آسایشگاه از رییس و اعضای محترم هیات مدیره آسایشگاه از همکاری دلسوزانه و بیدریغ آنان تقدیر و قدردانی نمودند.در ادامه مدیرعامل آسایشگاه از زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش این مرکزبالاخص کادر پرستاری تقدیر وتشکر نموده و افزودند که سلامتی نعمت بزرگ خداوندی است که آنرا برای همه آرزو میکنم. این مکان مقدس باتلاشهای بی وقفه این عزیزان و نیز واحد رختشویخانه در رعایت بهداشت ۵۵۰ مددجوی آسایشگاه که ۳۰۰نفرشان فاقد کنترل هستند و در طول هفته ۳ نوبت استحمام دارند ،این مهم حاصل میشود.
حاج آقا قدیمی در ادامه با عنوان این مطلب که آسایشگاه بدون کمکهای دولت و صرفا بایارانه اندک دریافتی از سوی سازمان بهزیستی اداره میشود افزودند: جا دارد دستهای مهربان مردم را بوسیده و از مسئولین استانی نیز تشکرنمایم. ازمسئولین عزیزی که بطور غیر رسمی از آسایشگاه بازدید نموده و نذورات خود را به بیماران بستری در این مرکز اختصاص میدهند. لذاباتوجه به رشد فزاینده بحث سالمندی درآینده نزدیک لزوم توجه وهمت همه جانبه مسئولین را دراین زمینه می طلبد.
د رادامه حاج آقا سیاوش پور ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و ضمن ابراز خرسندی بخاطر عیادت از بیماران آسایشگاه اظهار داشتند بنده امروز را جزو بهترین روزهای عمرم میدانم . به نمایندگی از مجموعه دستگاه قضایی استان گیلان توفیقی شد تا از این مرکز بازدید کنم. جادارد از تمامی عزیزانی که در این مرکز خدمت میکنند نهایت قدردانی را میکنم . شما بزرگواران در جایی خدمت میکنید که ساکنان آن نیاز به التیام ونگهداری دارند. بدون تردید خداوند پاداش بزرگی را منظور کرده و قطعا شما عزیزان جزو این گروه هستید. خداوند شمارا مورد قبول خود قرارداده که در جامعه انسانی که حتما کرامت انسانی را جزو اصول قانون اساسی میباشد دراین مکان مشغول به خدمت هستید. در مسند قضایی رسالت ما رسیدگی به مسایل امنیتی جامعه است اما نگهداری از حرمت ها و ارزشها که شما عهده دار آن در این مکان مقدس هستید شما هستید که قطعا کار سختی است .
شاید برخی از انسانها دچار روزمرگی و غرور شوند اما باید درنظر بگیریم زمانی همین مددجویان پایگاه اجتماعی داشتند اما اکنون در گوشه ای تنها و بدور از خانواده تمام امیدشان دراین فضا بخدمت شما اتصال پیدا کرده است. لذاغرور نمیتواند آنرا دچار انحراف کند. رییس دادگستری در ادامه ضمن تاکید بیشتر بر تعامل و همکاری این سازمان بالاخص واحد فرهنگی آن با آسایشگاه بر لزوم ارتباط بیش از پیش با این مرکزاشاره نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی