شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بزرگداشت روز پرستار

بزرگداشت روز پرستار در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه)

همزمان با خجسته زادروز فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسمی به همین منظور در سالن اجتماعات آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) برگزار گردید.  در ابتدای  این مراسم  خانم سروش مدیر واحد پرستاری ضمن عرض تبریک  ولادت فرخنده حضرت زینب (س) روز پرستار را به تک تک پرستاران زحمتکش آسایشگاه تبریک گفته و در ا دامه ، گزارشی از فعالیتهای کلی واحد پرستاری از جمله سم پاشی بخشهای مختلف ارا ئه نمودند . ایشان در ادامه  اظهار امیدواری نمودند که انشالله بیاری خداوند متعال  در آینده بتوانیم  کمبودها و مشکلات داخل مرکز را با کمک و حمایت خیرین همیشه در صحنه مرتفع سازیم ،افزودند : ما مردم خوبی داریم و باید قدر آنان را بدانیم.

درادامه حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن تبریک این روز خجسته خطاب به پرستاران آسایشگاه تصریح نمودند: بهترین ارزشی که برای پرستار قائل شدند این بود که این روز را بعنوان روز پرستار نامیده اند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کار پرستاری کمتر از کار پزشکی نیست. و این اهمیتی است که هم دین داده هم نظام و هم مسئولین  نظام به آن داده است. ایشان با اشاره به این نکته که زندگی یک بازی انفرادی است افزودند: در زندگی انفرادی آنچه که به انسان میرسد از خود آدمی است . این خود انسان است که میداند چطور  رفتار کند تا زیبایی محض را برای خودش به ارمغان آورده ودر خود رشد دهد وبه مرحله بالنگی برسد. در این مسیر بهترین کار خدمت به خلق الله است. در این بازی انفرادی وقتی که انسان میخواهد پیروز و سعادتمند باشد بهترین کاری که میخواهد بکند این است که یخلق خدا خدمتی بکند. وقتی که انسان راحتی خلق را درخود ایجاد کرد. رضایت مندی را ایجاد کرده و خود سراپا نور میشود. وقتی انسان توانست ببخشد مطمئن باشید بسمت خدا نزدیک شده است. انسان واقعی  سیمای خدایی را درچهره دارد. خداوند میفرماید اگر آن وحی را بجای اینکه بر پیامبر اکرم (ص) نازل کردیم بر کوه نازل میکردم کوه با آن عظمتش متلاشی میشد. پس انسان جانشین خدا بر روی زمین است و ظرف وجودی بالایی دارد. مدیر عامل آسایشگاه  در ادامه خطاب به پرستاران این مرکز  افزودند: بیماران تسلیم محضند نه توان تمجید دارند نه بازوی انتقاد . امانتهای خداوند هستند که بدست شماها سپرده شده اند. خداوند همان چیزی را بما داده است زمانی نیز برای او داده بود.

شایان ذکر است در خاتمه  ۳ نفر از پرستاران این مرکز بعنوان نمونه برگزیده شدند که از سوی مدیرعامل ، دکتر حسینی و خانم سروش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آنان قدردانی بعمل آمد. اسامی پرستاران نمودند. اسامی آنان عبارتند از : رقیه نژاد مسگر، ماریا غلامی و ژیلا عباسی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی