شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید دکتر علیمحمدی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان

بازید حاج آقا علیمحمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان (خیریه)

مقارن با  سالروز  شهادت امام محمد تقی (ع) و هفته دفاع مقدس حاج آقا علیمحمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان باتفاق هیئت همراه از بیماران بستری در آسایشگاه معلولین رشت بازدید کرده و مورد استقبال حاج آقا ایوب قدیمی مدیرعامل و مسئولین واحد ها قرار گرفتند. درجریان این دیدار مدعوین در بدو امر از بخشهای بیماران بستری در این مرکز بازدید نموده و از نزدیک در جریان مشکلات و دردلهای مددجویان قرارگرفتند. در ادامه بازدیدکنندگان  طی نشستی در سالن اجتماعات آسایشگاه  به تبادل نظر پرداختند .

حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن اظهار خشنودی از حضور میهمانان دراین مراسم افزودند: اینجانب به نیابت از اعضای هیئت مدیره آسایشگاه ، ۲۵۰ نفر از شریف ترین کارگران و پرستاران و نیز ۵۵۰ نفر از مددجویان این مرکز خیرمقدم عرض نموده و ازاینکه با حضور خود دل بیماران را شاد نمودید تشکر ویژه داریم . ایشان در ادامه ضمن اشاره به اینکه کمیته امداد متولی محرومین کل استان گیلان میباشد،  افرودند: آسایشگاه  بعنوان یک زیر مجموعه  آن نهاد وزین بشمار میآید و در خدمت انسانهای محروم و نیازمند و آسیب پذیر جامعه که خانواده ها توانایی نگهداری از آنانرا ندارد، میباشد. از آنجا که استان گیلان بالاترین آمار سالمندان در در سطح کشور را دارد اما متاسفانه برنامه  مشخصی در این  خصوص  ندارد. ایشان در ادامه با اشاره به  آمار بالای  پذیرش و بستری  سالمندان در این مرکز اظهار داشتند:  ساختمانی به متراژ ۷۰۰۰ متر مربع در حال ساخت میباشد که انشالله بعد از تکمیل پروژه در خدمت این عزیزان خواهیم بود. در پایان مدیرعامل ضمن ارائه مشکلات جاری معلولین اظهار امیدواری نمودند که با تشریک مساعی دولتمردان و ارگانهای مرتبط بخصوص کمیته امداد ، شاهد رفع گرفتاریهای آنان باشیم.

در ادامه حاج آقا علیمحمدی ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت جواد الائمه و هفته دفاع مقدس افزودند: امروز توفیقی حاصل شد تا در مکانی حضور پیدا کنیم که جمعی از اقشار آسیب پذیر جامعه در آن نگهداری میشوند و ما شاهد رنج و غم آنان هستیم و اشخاصی که در خدمت این قشر محروم هستند، توفیقی به آنان  از سوی خداوند بزرگ  اعطا شده است. درادامه ایشان ضمن ارج نهادن به هفته سالمند افزودند: استان گیلان بالاترین آمار سالمند را در سطح کشور دارد و این را مدیون شرایط مساعد آب و هوایی میدانیم و این در شرایطی است که آسایشگاه معلولین رشت ۱۰۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد را سرویس دهی میکند. بلاشک این زحمات بعنوان ذخیره دنیا  و آخرت  برای دست اندرکاران این مرکز خیریه محفوظ خواهد ماند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی