شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی

بازدید جمعی از فرماندهان نیرو انتظامی  استان گیلان از آسایشگاه معلولین رشت (خیریه)

مقارن با هفته دفاع مقدس و نیز هفته تکریم سالمند جمعی از بازدید جمعی از فرماندهان نیرو انتظامی  استان گیلان از آسایشگاه معلولین رشت بازدید نموده ومورد استقبال حاج آقا قدیمی و مسئولین واحدهای این مرکز قرار گرفتند. بازدیدکنندگان ضمن سرکشی و عیادت  از بیماران بستری در آسایشگاه از نزدیک به دلجویی از آنان پرداختند.

در ادامه حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن تقدیرو تشکر و نیز اظهار خرسندی از حضور حاضران در این مرکز و با اشاره به اینکه آسایشگاه قریب به ۵۰ سال قدمت بعنوان اولین موسسه نگهداری از سالمند در سطح کشور در حال حاضر قریب به ۵۵۰ نفر مددجوی معلول و سالمند را در سه شیفت و بطور شبانه روزی نگهداری مینماید ، افزودند: در این مرکز علاوه بر سالمندان و معلولان یک واحد دیگری وجود دارد که وظیفه نگهداری از معلولان ضایعه نخاعی را که غالبا جوان بوده و بر اثر بی احتیاطی در رانندگی و یا سقوط از ارتفاع دچار نقص شدند ، را نگهداری مینماید.  ناگفته نماند این بازدیدها در ارتقای روحی اکثر عزیزان مددجو که احساس تنهایی و انزوا میکنند بی تاثیر نبوده و  اشک چشمانشان  ناشی از شور و شوق  میباشد. ایشان در ادامه با اشاره به زحمات خادمان آسایشگاه ، از پرستاران و مددیاران شاغل در بخشهای بیماران بستری در این مرکز بعنوان سربازان خط مقدم یاد نموده افزودند: اینان خالصانه آن خدماتی را که فرزندان خود مددجویان از عهده  انجام آن برنمیایند، براحتی انجام داده و با سعه صدر برخورد میکنند و جای بسی قدردانی است . امیدوارم که خداوند متعال  این اقدام نیکتان را در دفتر ماندگار الهی محفوظ بدارد.

در ادامه سرهنگ عابدینی معاونت محترم نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مددجویان آسایشگاه اظهار داشتند: هرگز این لحظات پربار را از یاد نخواهیم برد و بعنوان خاطره ماندگار در اذهانمان جای خواهد گرفت و مطمِئنم که خداوند اجر و ثواب کارهای معنویتان را در نامه اعمال خادمان آسایشگاه خواهد نوشت. در ادامه سردارعلیزاده ضمن اشاره به روایتی افزودند: پیامبر از خداوند متعال پرسید اگر شما جای مخلوق بودید چه میکردید؟ میفرماید: خدمت به خلق الله میکردم و خدمات خادمان این مرکز خیریه جای تقدیر دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی