شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » هفته تکریم سالمند

بازدید مهندس جعفرزاده نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان از آسایشگاه معلولین رشت (خیریه)

مقارن با هفته تکریم سالمند، مهندس جعفرزاده نماینده محترم و معزز مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان باتفاق مهندس تکاملی، معاونت محترم  توانبخشی و هیئت همراه از آسایشگاه معلولین رشت (خیریه) بازدید نموده ومورد استقبال حاج آقا قدیمی و مسئولین واحدهای این مرکز قرار گرفتند. بازدیدکنندگان ضمن سرکشی و عیادت  از بیماران بستری در  بخشهای مختلف آسایشگاه از نزدیک به دلجویی از آنان پرداخته و در جریان مشکلات و درد دلهای آنان قرار گرفتند.

مدیرعامل آسایشگاه با تقدیر و تشکر از تمامی دولتمردان بخصوص نماینده دلسوز مهندس جعفرزاده و نیز دکتر نحوی نژاد  افزودند: این بزرگواران افتخار همه استان هستند. مهندس قدیمی همچنین از خدمات و همراهی های صمیمانه مهندس تکاملی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی نیز قدردانی نموده افزودند:  از ۲۳% حق کارفرما که بایستی از سوی این مرکز به سازمان تامین اجتماعی هرماهه پرداخت گردد امیدواریم که در آینده نزدیک مثل آسایشگاه کهریزک که تنها ۱۳ % حق کارفرما به آن سازمان پرداخت مینماید از حمایت دولتمردان برخوردار گشته و این بخشنامه شامل حال آسایشگاه رشت هم بشود.

در خاتمه مدیرعامل با اشاره به این نکته که ما رعایت حلال و حرام را در این مرکز سرلوحه اموراتمان قرار داده ایم، افزودند: هدف اصلی ما توسعه آسایشگاه در جهت رفاه حال بیماران است و تمامی نذورات مردم خیرّ قطعا درکارنامه آنان بعنوان باقیات صالحات درج خواهد شد.

مهندس جعفرزاده نماینده محترم مردم گیلان در ادامه با اعلام آمادگی نسبت به تلاش در جهت رفع مشکلات جاری مرکز بخصوص پروژه در دست اجرای آسایشگاه و با اشاره به اینکه آسایشگاه رشت از جمله مراکزی است که نسبت به مراکز نگهداری دیگر سختیهای زیادی را در این راستا تحمل میکند، افزود: خانواده ها نسبت به این موسسه نگرش و علاقه خاصی دارند و مانیز بنوبه خود وظیفه داریم که با تمام پتانسیل و توان در خدمت این مرکز باشیم.

درادامه دکتر نحوی نژاد مدیر کل سازمان بهزیستی استان گیلان ضمن ابراز خشنودی از حضور خود در آسایشگاه ازفلسفه عشق بعنوان بالاترین نسخه شفابخش یاد نموده و افزودند: انسان در عین افتادگی بایستی محبوب القلوب باشد و از قید و بند ظواهر رسته باشد. کشور ما در زیر سایه اسلام و تشیع پتانسیل آباد شدن را دارد. و همگی در برابر  توانمندان دیروز و توانخواهان امروز احساس مسئولیت میکنیم . ایشان درادامه با اشاره به حس انساندوستی تمامی بنیانگذاران آسایشگاه رشت از تمامی آنان تجلیل نموده، اظهار داشتند سالمندان عائله خداوندند و ما مفتخریم که  در این راستا در خدمت این بزرگواران هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی