شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید آقای اصفهانی زاده مدیر کل بودجه وتلفیق سازمان بهزیستی کل کشور و دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت(خیریه)

بازدید آقای اصفهانی زاده مدیر کل بودجه وتلفیق سازمان بهزیستی کل کشور و دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت(خیریه)

آقای اصفهانی زاده مدیر کل بودجه و تلفیق سازمان بهزیستی کل کشور و دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت(خیریه) باتقاق همراهان بازدید نموده و مورد استقبال مهندس قدیمی مدیرعامل این مرکز قرارگرفتند. در این دیدار مدیرعامل آسایشگاه ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از حضور میهمانان در این مرکز ابراز داشتند: آسایشگاه رشت بعنوان اولین مرکز نگهداری در سطح کشور توسط بانیان بزرگواری همچون دکتر حکیم زاده و آرسن میناسیان و آیه ا… ضیابری و دیگر عزیزان نیکوکار بنا نهاده شد. بعد ا ز ۵۰  سال متاسفانه این مرکز از نظر پیشرفت فیزیکی رشد زیادی نداشته است و هرساله با افزایش تقاضای مردم جهت بستری عزیزاانشان مواجه هستیم.

ایشان در ادامه با توجه به پروژه در دست اجرای آسایشگاه افزودند: بمنظور رفاه حال مددجویان ۳۰ واحد  سوئیت دراین پروژه پیش بینی شده است و علاوه بر آن بخش قلب نیز بجهت استفاده بیماران بستری در مرکز که غالبا سالمندند ونیز ساکنین محدوده آسایشگاه که عمدتا از قشر محروم میباشند ، جزو برنامه اصلی این طرح میباشد. در این راستا با توجه به تقلیل سن افراد مبتلا به آلزایمر در کشور از۷۰سال به ۶۰ سال  و مراجعه آنان جهت بستری در آسایشگاه و نیز لزوم جداسازی بخشها ، حمایت دولتمردان بالاخص متولیان  دلسوز سازمان بهزیستی کشور را میطلبد تا بتوانیم شاهد تکمیل پروژه حاضر باشیم. در ادامه آقای اصفهانی زاده ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل و سایر دست اندرکاران که بعنوان بازوی اصلی سازمان بهزیستی بشمار میایند و همگی مایه افتخار هستند افزودند: بخش عمده ای از اعتبارات سازمان بهزیستی صرف جامعه هدف میشود و انشالله در آینده نزدیک شاهد تخصیص بودجه بمنظور رفع مشکلات جاری اینمرکز باشیم.

در خاتمه ایشان ضمن اشاره به روایتی اظهارداشتند: خدا را میتوان در سفره های خالی مددجویان بهزیستی دید خدا را میتوان در چین های پیشانی پیرمردان و پیرزنان سالخورده دید . خدا با همه مخلوقات زمین هست بدون واسطه باید دید بر اساس دستورات و فرامین دین مبین اسلام و اعتقادات مسلمانان کار با نیازمندان و رفع حوائج و نیازهای آن عزیزان کار خدایی است.

  در پایان آقای اصفهانی زاده اظهار داشتند: گزارش بازدید از این مرکز خیریه را باستحضار رئیس سازمان بهزیستی کل کشور دکترهاشمی رسانده تا از کمک ویژه ایشان این مرکز بهره مند گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی