شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید نوروزی دکتر نجفی استاندار گیلان

بازدید دکتر نجفی استاندار گیلان ، مهندس مهدوی فرماندار و دیگر مسئولین از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه)

در اولین روز سال نو دکتر نجفی استاندار استان گیلان ، مهندس مهدوی فرماندار و دیگر مسئولین از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه) بازدید نموده و مورد استقبال اعضای هیئت مدیره آسایشگاه ، دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان و مهندس قدیمی مدیرعامل آسایشگاه و مسئولین واحدهای این مرکز قرار گرفته و با اهدای گل  ازمددجویان آسایشگاه دلجویی کردند.

سپس مهندس قدیمی ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان افزودند: در این مکان انسانهایی بستری هستتند که نه زبان گفتار دارند و نه پای فرار . و رعایت اصل حرام و حلال و مشکلات بیماران در اولویت کاری اول و مشکلات کارگران  شاغل در مرحله دوم قرار گرفته است.

در ادامه ایشان با اشاره به مشکلات جاری و ۱۰ میلیارد تومان هزینه سالانه این مرکز اظهار داشتند: ما با وجودتمامی این مسایل سعی کردیم پرداخت بموقع  حقوق کارگران مشغول دراین مرکز را در اولویت قرار داده و مثل ادای فریضه نماز برخود واجب میدانیم .ایشان در ادامه از زحمات و حمایتهای دلسوزانه دکتر نحوی نژاد و اعضای هیئت مدیره آسایشگاه تقدیر و تشکر نموده و از دکتر نجفی و خدمات ایشان به شهر رشت درمواجهه با بحرانهای مختلف از جمله بارش سنگین برف در سال ۸۳ بخوبی یاد نمودند.

در ادامه دکتر نجفی استاندار استان گیلان ضمن تصریح این نکته که آسایشگاه سالمند و معلولین رشت با امکانات محدودی که دارند مشغول خدمت هستند افزودند: در این مکان کسانی هستند که با شور و شعف فراوانی امانتدار کمکهای مردمی  بوده و مشغول خدمات رسانی هستند و جای بسی تقدیر است .

در پایان دکتر نجفی بااشاره به سفر نزدیک رئیس جمهور به استان گیلان در سه ماه آینده اظهار امیدواری کردند که با حمایتهای مسئولین و دولتمردان انشالله شاهد تکمیل پروژه در دست ساخت آسایشگاه باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی