شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید مهندس شکری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

بازدید مهندس شکری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه)

 در آغازین روزهای سالجاری مهندس شکری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی بهمراه هیات بلند پایه از جمله مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس، سردار نعیمی نماینده شهرستان آستارا، مهندس لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود، مهندس عاشوری نماینده مردم فومن  و دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه) بازدید نموده و مورد استقبال گرم مهندس قدیمی مدیرعامل آسایشگاه، تعدادی از اعضای هیئت مدیره  از جمله آقای مهندس اکبرزاده و حاج آقا احمدزاده و دیگر  مدیران واحدهای مرکز قرارگرفتند.

در این مراسم بازدیدکنندگان ضمن بازدید از بخشهای بیماران بستری در آسایشگاه طی نشستی در جریان مشکلات جاری مرکز قرارگرفتند.در ابتدا مهندس قدیمی ضمن اشاره به بستری بودن ۲۵۰ مددجوی فاقد کنترل بهداشتی در بین ۵۵۰ نفر از بیماران این مرکز خیریه افزودند:  خداوند بزرگ حیا و عفت را در وجود هر انسانی با هر جایگاه اجتماعی بودیعه نهاده است . لذا برخی  در مسیر سرنوشت و مشیت قرار میگیرند و مجبورند بقیه عمرشان را در آسایشگاه بگذرانند. ایشان درادامه با اشاره به تاریخچه تاسیس این مرکز بعنوان اولین آسایشگاه در سطح کشور اظهار داشتند: سالمندی دراستان گیلان بیشترین آمار را بخود اختصاص داده است و رفته رفته به بحرانهای دیگر اجتماعی از جمله اعتیاد ، سقط جنین و بیکاری ، این مقوله نیز افزوده میشود. بهتر است مسئولین امر قبل از تبدیل شدن این مساله به فاجعه  به این مهم رسیدگی نمایند.

ایشان در ادامه با اشاره به شاخص بودن واحد ضایعه نخاعی آسایشگاه در سطح کشور و نیز سابقه درخشان این واحد آنرا از افتخارات استان دانسته افزودند: ما از این نظر رتبه اول را بخود اختصاص دادیم. درا دامه هر یک از نمایندگان مجلس با ارائه راهکارها  قول مساعد جهت اخذ بودجه مصوب در سفرآینده دکتر روحانی به استان گیلان جهت تکمیل پروژه در دست ساخت این مرکزدادند.

 مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات مدیرعامل و پرسنل دلسوز این مجموعه افزودند: کار کردن در آسایشگاه بنوعی ایثار محسوب میشود.

دکتر قربانی نیز در ادامه ضمن تصریح این نکته که این قبیل مراکز سهم سلامت در مجلس دارند و اگر چنانچه از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی بیشتری انجام گیرد بمراتب بهتر خواهد بود افزودند: بحث امانتداری نیز حرف اول را میزند و خداوند را شاکریم که آسایشگاه مدیرعامل و هیئت امنای امینی دارد که هرکدام منشا خیری هستند در جهت ارتقای اهداف این مرکز.

 در پایان مهندس شکری اظهار امیدواری کردند که در سال ۹۴ با حمایت دولت شاهد تکمیل و تجهیزپروژه در دست ساخت آسایشگاه باشیم واینکه هرلحظه در معرض امتحال الهی هستیم  افزودند: خوشا بحال این بیماران که وسیله ای برای امتحان کردن ما از سوی خدا هستند.

گفتنی است در پایان این دیدار بازدیدکنندگان کمکهای  مالی خود را به آسایشگاه اهداء نموده و قول دادند مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت اتمام پروژه در دست ساخت به آسایشگاه از طریق نمایندگان کمک کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی