شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید مهندس رضوانی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از آسایشگاه معلولین رشت

بازدید مهندس رضوانی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل  رشت از آسایشگاه معلولین رشت

مقارن با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) مهندس رضوانی باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه معلولین رشت بازدید نموده و مورد استقبال مهندس قدیمی مدیرعامل آسایشگاه و مدیران واحدهای این مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس رضوانی و همراهان بعد از سرکشی از بخشهای مختلف بیماران بستری در این مرکز طی نشستی از نزدیک در جریان مشکلات و نارساییهای این مرکز قرار گرفتند.

مهندس قدیمی ضمن تشکر از حضور میهمانان در آسایشگاه با اشاره به این نکته مهم که آسایشگاه همواره بر دو اصل مهم تاکید داشته و دارد. یکی بحث رعایت حرام و حلال که در واقع شعار اصلی مرکز بحساب میآید و دیگری اصل امانتداری وعمل به نیات افراد نیکوکاراست، افزودند: سالانه اگر چنانچه ۲۰ % جذب بودجه داشته باشیم ۸۰% بقیه را مردم تامین میکنند و از آنجا که بودجه مصوب دولتی نداریم بایستی برنامه ای که مدون میکنیم به ثمر بنشیند و این مهم هرگز میسر نمیشود مگر با عنایت دولتمردان و مردم خیّر و نیکوکار. مهندس قدیمی همچنین اظهار داشتند که آسایشگاه اقامتگاه انسانهای خاموشی است که مسیر زمانه آنان را به این مکان سوق داده است و درواقع  عیال خداوند محسوب میشوند و بازدید ها خیلی بر روی روحیه مددجویان تاثیر مثبتی میگذارد بطوریکه بعد از بازدید آنان مست دیدارتان میگردند .

 درادامه مهندس رضوانی با اشاره به این نکته که اکثر انسانها در حال حاضر در یک مقطع زمانی خاصی زندگی میکنند که سعی دارند تا ساده ترین و سطحی ترین روش ها را بخاطر طیب خاطرشان برگزینند . در حالیکه در این مرکز ما شاهد عظمت کار و خدمت رسانی به همنوعان هستیم . کسانی که با اراده مستحکمی که دارند برای ارائه خدمت حضور مستمر دارند  و این چنین فضاهایی برا همه ما آیینه عبرت است چراکه تقدیر انسان ها معلوم نیست و بایستی به خود و فرداهای خود نهیب زد . مدیر عامل فرودگاه سردار جنگل رشت در پایان این دیدار ضمن کمک مالی به این مرکز در خصوص ادامه همکارهای بیشتر بین این دو سازمان تاکید کردند. ناگفته نماند مهندس رضوانی قول مساعد دادند تابلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس با هواپیما برای یکی از مددجویان مشهدی الاصل ساکن در آسایشگاه رشت بطور رایگان تعلق گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی