شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید فرماندهان نیروی زمینی پادگان منجیل

بازدید فرماندهان نیروی زمینی پادگان منجیل از آسایشگاه سالمندان معلولین رشت (خیریه)

مقارن با هفته دفاع مقدس  سرهنگ جواد رستم زاده  فرمانده نیروی زمینی پادگان منجیل باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه سالمندان معلولین رشت (خیریه) بازدید نموده و مورد استقبال حاج آقا قدیمی مدیر عامل این مرکز و سایر مدیر ان و مددجویان مجموعه قرار گرفتند. بازدیدکنندگان ضمن سرکشی از بخشهای بیماران بستری در این مرکز از نزدیک بدلجویی از آنان پرداختند.

در ادامه این بازدید حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن اشاره به قدمت  این مرکز بعنوان اولین موسسه نگهداری از سالمندان ومعلولان در سطح کشور خاطرنشان شد که این آسایشگاه در حال حاضر عهده دار و میزبان ۵۵۰ نفر از قشر سالمند ومعلول که عمدتا ضایعه نخاعی هستند، بوده  و تمامی هزینه ها از راه کمکهای مردمی تامین میشود و سهم یارانه دولت فقط ۲۰درصد میباشد. ایشان در ادامه با اشاره به اینکه استان گیلان بعنوان اولین استان از نظر بالاترین رتبه دارا بودن سالمند بشمار میرود، افزودند: امید بزندگی در استان گیلان بالاست و ما سالمندان را به جهت تجارب زیادی که دارند بایستی ارج  نهاده و در جهت رفاه حال آنان گامهای اساسی برداریم. اینک با توجه به بالارفتن آمار سالمندان در سطح جامعه ، خانواده های زیادی متقاضی سپردن و بستری  نمودن عزیزان سالمندشان در آسایشگاه میباشند. که امیداست با عنایت دولتمردان و مردم نیکوکار کار تکمیل پروژه در دست ساخت این مجموعه به زودی به پایان رسیده و شاهد راه اندازی آن باشیم .

در ادامه سرهنگ جواد رستم زاده فرمانده نیروی زمینی پادگان منجیل بمناسبتروز ارتش و  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی و ۲۷۰۰۰۰ نیروی جانباز و آزاده ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار کرد: اعتقاد به اسلام و شهادت‌طلبی رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه پادگان نیروی زمینی منجیل بالغ بر ۳۱۵ شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است، افزود:این پادگان رزمی و جنگی است در تمام هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور داشت. همچنین گردان واکنش سریع نیروی زمینی به منظور دفاع از مرزهای کشور هم اکنون در این پادگان مستقر است. و ما امروز خوشحالیم که از این مجموعه مقدس بازدید نمودیم و بجرات میتوانم بگویم امروز بهترین روز برای بنده و همکارانم میباشد. فرمانده نیروی زمینی پادگان منجیل با اشاره به اینکه انسان صاحب دو نعمت پنهان سلامت و امنیت میباشد، خاطر نشان ساختند که :بایستی قدر نعمتهای خداوندی را بدانیم  و کسانی که توانایی کمک کردن به اینگونه مراکز را دارند نباید آنرا دریغ کنند.لازم بذکر است در پایان این دیدار بازدید کنندگان کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به آسایشگاه معلولین و سالمندان اهداء کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی