شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت از آسایشگاه

بازدید  دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت اتفاق اعضای شورای اسلامی  از آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت (خیریه)

 دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت اتفاق اعضای شورای اسلامی  از آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت (خیریه) بازدید نموده و مورد استقبال گرم حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه و مدیران واحدها و مددجویان قرارگفتند . در این راستا شهردار باتفاق هیئت همراه از بخشهای بیماران بستری در مرکز با اهدای گل و میوه عیادت نموده و در جریان مشکلات جاری مرکز قرار گرفتند .

در ادامه طی نشستی که درسالن  اجتماعات این مرکز برگزار شد حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار و هیئت همراه  از این مرکز بعنوان اولین مرکز نگهداری از سالمندان در سطح کشور حتی قبل از آسایشگاه کهریزک اشاره نموده  افزودند قریب به ۶ سال است که با توجه به شیوع آپارتمان نشینی و عدم کنترل بهداشت در خانواده ها و افزایش تقاضا برای بستری سالمندان در آسایشگاه ، اقدام به احداث پروژه ای در محوطه ورودی این مرکز نمودیم. که امیدواریم با کمک و حمایت مسئولین و خیریّن شاهد بهره برداری ازاین پروژه باشیم .  حاج آقا قدیمی با اشاره به اینکه در کشورهای خارجی ، اینگونه مراکز جزو زیر مجموعه شهرداری میباشند تصریح نمودند: ما باید آسایشگاه را در حریم و عرصه شهرداری قلمداد  کنیم. همانگونه که شهر رشت را از حالت قدیمی بودن بسوی مدرنیته در آوردید، امیدواریم که با تلاشهای شهرداری  برای بهینه سازی محوطه آسایشگاه ونیز راه اندازی پروژه دردست ساخت ، اقدام نیکتان بعنوان یادگاری در اذهان آیندگان برجا بماند.

مطمئنا قدم برداشتن برای این بیماران که دل دردمندی دارند در جایی برای ما محسوب میشود. و با تدبیر بلندی که شما دارید قطها از مدیریت و تواناییهای شما استفاده خواهیم کرد.

در ادامه دکتر ثابت قدم با ابراز خرسند از حضور خود وهمراهانشان در این موسسه خیریه افزودند: آسایشگاه مکانی است که  بخش عمده ای از جامعه ما به دلایل محیطی یا ژنتیکی چه بصورت کوتاه مدت و چه بلند مدت در این مکان ساکن میشوند. و ما میتوانیم توانمندسازی را در جامعه راه اندازی نماییم. ناگفته نماند امروزه در سیاستهای شهرداری توسعه انسان محور ملاک اصلی محسوب میشود.

و باتوجه به این موضوع که پدیده سالمندی در استان گیلان رو به ازدیاد است بایستی با ارائه راهکارها میشود مانع بروزمشکلات بیشتر در این زمینه شد. و راه برون رفت ازاین تنگناها را بیشتر مورد بررسی قرار داد.

شایان  ذکر است در خاتمه این دیدار دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت بمنظور اتمام ساخت پروژه حاضر قول همکاری لازم را داده و اظهار امیدواری کردند که با کمک سیاستهای شورای اسلامی رشت این ساختمان به مرحله بهره برداری برسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی