شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی استان گیلان

بازدید فرماندهی یگان  حفاظت هواپیمایی استان گیلان  و هیئت همراه از  آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

همزمان با ایام الله دهه فجر سرهنگ پاسدار جاوید باتفاق  هیئت همراه ازآسایشگاه معلولین وسالمندان  رشت  بازدید نموده ودر جریان مشکلات جاری مرکز قرارگرفتند.

حاج آقا قدیمی مدیر عامل آسایشگاه طی نشستی  با  حاضرین  با عنوان این نکته که تما م مرزداران با خلوص نیت و در راه امنیت کشورمان مشغول فعالیت هستند و با ایثار جانشان امنیت را به ارمغان می آورند،  افزودند: جامعه حاضردر بعد سالمندی  و آمار تقاضاجهت بستری رو به ازدیاد گذاشته است. وظیفه ماست که امید به زندگی را دراین قشراز جامعه بالابرده و به آنان   استقلال و جایگاه ویژه ای ببخشیم . ایشان با اشاره به فضای معطر بخشهای آسایشگاه این امرراناشی از صرف هزینه های بالا و حاصل زحمات کارگران پرتلاش این مجموعه دانستند .

در ادامه سرهنگ پاسدارجاوید با ذکر روایتی اظهار داشتند ما بندگان در روزقیامت  از خداوند گلایه میکنیم چراکه ما را نکشتید و  زنده نکردیدکه متنّبه شویم و خداوند متعال در جواب این بندگان میفرماید ما برای تجربه شما  بستگان نزدیکانتان را از شما گرفتیم اما باز متنّبه نشدید.

ایشان بااشاره به لزوم مشارکت همه مردم در کمک رسانی به آسایشگاه افزودند  : بسیج در کنار آحاد مردم در خدمت رسانی به این مرکز خیریه میتواندنقش مثبت و کارآمد داشته باشد. چراکه بسیج با داشتن ۲۰۰۰ پایگاه ، پتانسیل های زیادی  را در این زمینه دارد .

سرهنگ پاسدار جاوید ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری ، به میمنت ۲۲ بهمن قول مساعد دادند تا یکی از مددجویان را بهمراه مددیارشان   به مشهد مقدس  اعزام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی