شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید سرمایه گذار خارجی باشگاه داماش از آسایشگاه

بازدید آقای سمیر رجب اف سرمایه گذار تیم داماش و آقای حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت از آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت (خیریه)

در پی هماهنگی بعمل آمده از سوی آقای حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت آقای سمیر رجب اف سرمایه گذار تیم داماش از آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت (خیریه) بازدید نموده و از نزدیک از بیماران بستری در این مرکز عیادت بعمل آوردند.

دراین دیداررئیس شورای اسلامی شهر رشت  با اشاره به روحیه انساندوستی و ورزش دوستی آقای رجب اف سرمایه گذار و اسپانسر تیم داماش از تلاش و همکاری ایشان در زمینه  ارتقاء و موفقیت تیم داماش تقدیر وتشکر نمود.

ایشان باخطاب به آقای رجب اف  به این موضوع اشاره نمودند که این مکان با دست مهربان انسانهایی نیکوکاراداره میگردد و ما شما را بعنوان شهروند افتخاری استان قلمداد میکنیم . در ادامه حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه ضمن تشکرو قدردانی ازآقای رجب اف که درجمع  بیماران آسایشگاه حضور پیدا کرده بود افزودند: شما به مکانی آمده اید که مامن قلبها وانسانهای خسته جامعه است وازاینکه سرمایه گذاری تیم داماش را پذیرفتید از شما قدردانی مینمایم.

آقای رجب اف سرمایه گذار آذربایجان شوروی خطاب به مدیرعامل و جمع حاضر خاطرنشان کردند که کارکردن دراین مرکز بسیار مقدس میباشد . ازخداوند بزرگ برای همه کارکنان این موسسه یاری و برای بیماران شفای عاجل را خواهانم. این اطمینان را میدهم که تیم داماش در خدمت مموعه شما خواهد بود و در آینده هر کمکی از دستم بر بیاید کوتاهی نخواهم کرد.

در پایان آقای رجب اف ضمن اعلام همکاری در خصوص تقبل بورس رایگان تحصیلی به یک نفر از فارغ التحصیلان مرکز نگهداری پسران (مژدهی) تعدادی وسایل ورزشی به آسایشگاه اهدا نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی