شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » بازدید مهندس باقری مدیریت بانک قوامین استان گیلان

بازدید مهندس باقری مدیریت بانک قوامین استان گیلان باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه معلولین رشت (خیریه)

مقارن با دهه کرامت مهندس باقری مدیریت شعب بانک قوامین استان گیلان باتفاق هیئت همراه از آسایشگاه معلولین رشت بازدید نموده و مورد استقبال گرم حاج آقا قدیمی مدیرعامل و مدیران واحدهای این مجموعه قرار گرفتند. بازدید کنندگان ضمن سرکشی از بخشهای بیماران بستری در این مرکز از نزدیک از آنان دلجویی نموده، سپس در سالن اجتماعات مدیرعامل آسایشگاه ضمن تبریک دهه کرامت وابراز خرسندی از حضور میهمانان افزودند:آسایشگاه رشت اولین مرکز نگهداری ثبت شده در کشور میباشد. زمانی که هیچ محلی برای نگهداری از انسانهای آسیب دیده وجود نداشت دو بزرگ مرد به نامهای دکتر حکیم زاده رئیس بهداری وقت استان و نیز آرسن میناسیان مدیر داروخانه کارون رشت این مجموعه را با ظرفیت۲۰ نفرراه اندازی نموده و اکنون مفتخریم میزبان تعداد ۵۵۰ بیمار در این مکان باشیم.

مدیرعامل آسایشگاه با اشاره به پایین آمدن سن آلزایمر در سطح کشور و نیز بالارفتن درخواستها برای بستری کردن سالمندان در آسایشگاه از دولتمردان خواستند تا نگاه خود را بیش از پیش نسبت به این مراکز معطوف کنند. در ادامه با اشاره به اینکه مددجویان نیز حق و حقوقی دارند و شهروند همین اجتماع میباشند و رسیدگی به این قشر امید بزندگی در بین آنها را افزایش میدهد تصریح نمودند: بدنه متوسط جامعه بالاخص مردم رشت همواره به یاری آسایشگاه آمده و جا دارد دراینجا ازآنان صمیمانه تشکر نمایم.
در ادامه سید محمد باقری مدیریت شعب بانک قوامین استان گیلان ضمن اظهار خشنودی افزودند: بازدید از این مراکز باعث میشود دید آدمی نسبت به جهان هستی عوض شده و ما بیشتر قدردان نعمتهای خداوندی از جمله سلامتی باشیم ،
چراکه همه ما در قبال این عزیزان مسئول هستیم و باید کمک کنیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی