شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه)

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه)

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با حضور حجت الاسلام جهانی  رییس دفترآیت الله فلاحتی نماینده معظم مقام رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت ،پروفسور برزیگر رییس هیات مدیره آسایشگاه  و دیگر مسئولین استان و با حضور  مدیران و کارکنان  آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت برگزار گردید.

 در این مراسم  اززحمات حاج آقا قدیمی مدیرعامل آسایشگاه تجلیل و قدردانی نموده و سرهنگ پاسدار سید علی حسینی رابعنوان مدیر عامل آسایشگاه معرفی نمودند.

در ادامه حجت الاسلام جهانی باعنوان این مطلب که بهترین کارها سخت ترین آنهاست افزودند: خدمت به خلق اعظم عبادات است همانطور که احکام شرعی از قبیل نماز و روزه و …. اجر دارد ، خدمت به خلق الله هم ازنظر شرع مقدس میباشد.

حاج آقا قدیمی نیز ضمن اشاره به اینکه کارکردن در آسایشگاه کار سختی است و اعتماد سازی حرف اول را میزند اظهار داشتند: در این مکان مقدس هر کسی هر قدمی را بردارد قطعا درلوح پروردگار محفوظ خواهد ماند. دراین مکان مقدس عمل به نیت واقف حرف اول را میزند و رعایت حرام و حلال را همواره سرلوحه کارهایمان قرار داده ایم. آقای مهندس حسینی  ضمن تجلیل از خدمات ارزنده بانیان  آسایشگاه از این مجموعه بعنوان یادگار آن بزرگان یاد کرده افزودند:  جامعه سالمندی با سرعت غیر مجازروبه رشد است در حال حاضر تعداد ۳۰ میلیون نفر بالای ۶۰ سال داریم و با توجه به آپارتمان نشینی بایستی به فکر توسعه آسایشگاه  باشیم و این مهم اتحاد همه ما را می طلبد تا دست به دست هم داده و بسوی اهداف سازمانی بشتابیم. بزرگانی چون آرسن میناسیان ، دکتر حکیم زاده و … این مکان مقدس رابا نیت خالص ایجاد کردند ما هم امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم . خداراشاکرم در مجموعه ای قرار گرفتم که هیچ چیزی نمیتواند پاسخگوی زحمات خادمان آن باشد. بشما عزیزان توصیه میکنم زحمات خود را مفت نفروشید . با خدا معامله کنید . خدمت به خلق اقسام مختلفی دارد اولین مورد این است که هر کس به اندازه وسع  خود به دیگران ببخشد . دومین مورد گره گشایی از کار مردم میباشد بامال و جان، قلم ، زبان و احترام گذاشتن به شخصیت انسانها. همانطور که بخودمان شخصیت قائلیم به دیگران هم احترام بگذاریم بالاخص به مددجویان. وقتی خدمت میکنیم لقلقه زبانمان نباشد که درحال خدمتگزاری هستیم.

دفاع از دیگران وظیفه اصلی مسلمانان است . ایشان در ادامه اظهار امیدواری کردند که تمام تلاششان را خواهند کرد تا خدمات درمانی  و …. رابه بهترین نحو احسن و بدون منت انجام دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی