شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » نشست مشترک حاج آقا حسینی

نشست مشترک  حاج آقا حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) با کارکنان این مرکز

درآخرین روز ماه مبارک رمضان حاج آقا حسینی مدیرعامل آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت  طی نشست مشترکی با تمام مدیران واحدها و پرسنل این مرکز، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل سختکوش آسایشگاه افزدند: هرگزدر انجام خدمت خود نگاهتان به مسائل  مادی  قضیه نباشد.چراکه هیچ حقوق مادی نمیتواند پاسخگوی زحمات وهمت شما عزیزان در این مجموعه باشد. اگر نگاههایتان خدایی باشد هم به حق و حقوق خود میرسید هم به نگاهتان تقدس می بخشید. بعبارتی ارزش انسانها به تفکر و اندیشه است. در هیچکدام از ایدئولوژی ها به انسان اینقدر بها داده نشده است. ارزش وجودی انسانها بحدی والاست که خداوند متعال می فرمایند : اگر یک نفر را بکشید انگارهمه انسانها را کشته اید و بالعکس اگر چنانچه به یک نفر حیات و زندگی ببخشید گویی  همه انسانها را حیات بخشیده اید.

حاج آقا حسینی در ادامه افزود: دراین محیط مقدس کسی ارزشمند است  که انقلابی بوده و کارخودرا با صدق نیت و در جهت کاستن  هزینه ها وارتقای درآمد آسایشگاه باشد و نسبت به همکاران حس ایثارگری داشنه باشد . زمانی موفق خواهیم شد که  دست به دست هم داده و این موسسه را دارای منابع درآمد پایدار کنیم. ایشان در ادامه ضمن اشاره به اینکه چرا بعد از گذشت ۵۰ سال آسایشگاه بایستی متکی به کمکهای  مردمی باشد و در تامین حقوق پرسنل خود دغدغه خاطر داشته باشد خاطر نشان کردند: من بعد تلاش خواهیم کرد تا در قسمت حقوقی و املاک حق آسایشگاه به هیچ عنوان ضایع نشود. درمانگاه را وسعت داده و از پزشکان متخصص و عمومی دعوت به همکاری خواهیم نمود. اعتماد مردم رانسبت به این مجموعه خیریه افزایش داده و تمام تلاش بنده در جهت اعتمادسازی خواهد بود. در ادامه حاج آقا حسینی به  پرسنل سفارش کرد تا با بیماران بیش از پیش مهربان باشند تا اجرشان را از خداوند بزرگ بگیرند . ایشان در ادامه از نیکوکارانی مثل آرسن ، دکتر حکیم زاده  و دیگر بزرگان  به نیکی یاد برده و اظهار داشتند: همیشه یاد و خاطره آنان در قلبها جاریست چرا که کار جهادی کردند. آنها دنبال زیباییهای واقعی  بودند. زیباییهایی که صوری نبوده و ابدی و ماندگارهستند.

مدیرعامل آسایشگاه در پایان اظهارامیدواری کردند که انشاله در آینده با مشارکت همدیگر دست به دست هم داده و با تامین منابع مالی پایدار سعی در پیشبرد اهداف مقدس آسایشگاه  داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی