شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » گزارش از مراسم باشکوه عید سعید فطر

گزارشی از مراسم  باشکوه عید سعید فطر در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت (خیریه)

مقارن با عید سعید فطر آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت حال و هوای خاصی داشت. از ساعات آغازین روز، مردم مومن و متعهد استان گیلان باحضور خود دراین مرکزونیز ۱۴۰ اکیپ نمایندگی مستقر در میادین مختلف شهررشت و شهرهای مجاور زکات فطریه خود را به بیماران این مرکز اهداء نموده وبار دیگر اخلاص و اعتقاد خود مبنی بر دستگیری از نیازمندان واقعی را به معرض نمایش گذاشته وفطریه های خود را بصاحبان آن یعنی دردمندان و مددجویان آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت اختصاص دادند. لازم بذکراست بسیاری از مراجعه کنندگان بعد از پرداخت فطریه های خود به داخل بخشهای مختلف بیماران بستری درآسایشگاه رفته  واز آنان دلجویی بعمل آوردند.

دراین راستا مسئولین و کارکنان دلسوز و زحمتکش مجموعه دوش به دوش هم از چند روز قبل از عید فطر با تدارکات ویژه اقدامات و هماهنگی های لازم رادر جهت برپایی اکیپ های جمع آوری فطریه های مردم در میادین  و جایگاههای مستقر در سطح شهررشت  وشهرستانهای تابعه ازجمله آستانه اشرفیه ، دفترانزلی و رستم آباد انجام دادند.

دراین راستا دکتر بیژن بیژن با حضور خود جهت پرداخت فطریه در جواب به سوال خبرنگار نشریه در خصوص دلیل انتخاب این مرکز برای پرداخت فطریه خود اظهار داشتد: سالیان سال است به آسایشگاه آمده و فطریه خود را به این مرکز اختصاص میدهم. ایشان معتقدند این مرکز نیاز  به کمکهای بیشترمردم دارد. بطوریکه مددجویان این مرکزحتی اگر پول توجیبی نیز از یک خیّر دریافت کنند، دلشاد میگردند و باید طوری برنامه ریزی شود که بتوان راهکارهای لازم را برای خدمات بیشترارائه بدهیم. بعنوان مثال بنده بنوبه خود با معرفی یکی از دانشجویان خود برای خدمت رسانی به مددجویان آُسایشگاه سعی کردم دین خود را تا حدودی ادا نمایم . بطوریکه این دانشجو با هزینه شخصی خود سوییتی در محوطه آسایشگاه را برای عروس داماد ساکن این مرکز تعمیر وتکمیل نمود.

حاج آقا حسینی مدیر عامل آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت ضمن بیان این مطلب که یکی از اهداف اصلی آسایشگاه رعایت اصل امانتداری میباشد افزود: کمکهای اهدایی از سوی نیکوکاران بر اساس نیات واقعی آنان صرف بیماران میگردد . ایشان درپایان از کمکها و عنایات مردم نسبت به این موسسه خیریه تقدیرو تشکر نموده و با گلایه از برخی از مسئولین و دست اندرکاران دولتی ازآنان خواست درآینده با این مرکز مردمی بیشتر همکاری نمایند. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی