شما اینجا هستید
اخبار آسایشگاه » اهدای املاک از طرف خیرین

وَمَثَلُ الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاهِ اللَّهِ وَتَثْبِیتًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ کَمَثَلِ جَنَّهٍ بِرَبْوَهٍ أَصَابَهَا وَابِلٌ فَآَتَتْ أُکُلَهَا ضِعْفَیْنِ فَإِنْ لَمْ یُصِبْهَا وَابِلٌ فَطَلٌّ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ»(البقره:۲۶۵)

افرادی که اموال خود را برای رضای خدا انفاق می کنند، مانند باغدارانی هستند که باغ های مستعدی دارند که با اندک بارانی بیشترین محصول را برداشت خواهند کرد.

هموطن نیکوکار

همانگونه که در آیات قران کریم و احادیث  پیامبران بارها براهمیت بذل مال و دستگیری از نیازمندان آمده است نتیجه میگیریم که افراد نیکوکار جزو آن کسانی هستندکه از سوی خداوند تبارک وتعالی برای انجام  امر خیر برگزیده شده و الهاماتی بر وی نازل میشود که بدون ریا و تظاهر مصلحت اخروی را بر دنیوی ترجیح داده و در جهت رفع گرفتاری های نیازمندان اموال خود را با جان و دل  اهدا میکنند.

در این راستا  خدمات بزرگان خیرّ و پاک نهادی چون شادروانان مرحوم مژدهی و همسرش (موسس خانه شبانه روزی پسران رشت)  و مرحوم شایگان (موسس خانه نگهداری از دختران) و مرحوم استقامت که با اهدای ۱۷۰۰۰ متر مربع  درامر تاسیس آسایشگاه زنده یاد آرسن بنیانگذار آسایشگاه رشت را یاری نمودند، هرگز فراموش نخواهد شد.

و اینک وظیفه ما وشما هموطن ارجمند است تا یادگار آن بزرگان را پاس بداریم و ادامه دهنده راه مقدس آنان باشیم. در این راستا اگر چنانچه طالب باقیات صالحات و سعادت اخروی خود هستید با اهدای ملک ، مغازه ، زمین، باغ ،  سهم الارث ، وسیله نقلیه وهمچنین سپرده و سود سپرده های بانکی خودبه این مکان مقدس و خیریه  یاریگر ۵۵۰ مددجوی ساکن آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بوده و یا  بانی ساخت و تکمیل یکی از واحدهای پروژه درحال ساخت باشید. ناگفته نماند تعداد ۲۲۰ نفر از این مددجویان عزیز مجهول الهویه و فاقد بستگان دور و نزدیک میباشند.

امور حقوقی و اهداء ملک

 اموز حقوقی در راستای اهداء املاک و سپرده نیکوکاران در طی فعالیت های مستمر با داشتن تجربیات مفید و موثر زمینه های مناسبی جهت اهداء املاک اعم ازآپارتمان، خانه، مغازه، زمین، باغ و سهم الارث خیرین و همچنین سپرده های بانکی را فراهم نموده تا مردم خیراندیش و نیکوکار به راحتی و در اسرع وقت بتوانند املاک خود را به  آسایشگاه صلح نمایند.

در این راستا شما هم می توانید از طریق امور حقوقی آسایشگاه سعادت همیشگی را برای خود رقم زده و قبل از آنکه نتوانید نسبت به اموال خود تصمیم گیری نمایید خانه آخرت خود را آباد کنید.

آیا می دانید؟

اهداء املاک و سپرده به موسسه خیریه هیچگونه هزینه ای برای شما ندارد و هرگونه هزینه ای توسط موسسه پرداخت می شود.

شما می توانید منافع مورد اهداء خود اعم  از خانه ، آپارتمان، باغ ، زمین و یا سپرده بانکی را برای خود و یا همسرتان تا زمانیکه در قید حیات (شرط عمر) می باشید حفظ کرده و از منافع آن به طور کامل بهره مند شوید.

ارتباط با ما

رشت : میدان انتظام – سلیمانداراب – آسایشگاه سالمندان ومعلولین رشت

شماره تماس : ۳۳۵۵۴۶۴۸ – ۳۳۵۵۸۱۳۵

سامانه پیام کوتاه : ۳۰۰۰۴۹۶۶۶۶۶۹۹۹

ایمیل: Email:info@amsrasht.ir

سایت : www.amsrasht.ir

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت | وبسایت رسمی